niedziela, 8 lutego 2009

że Mu ufam jeszcze...

Błogosławcie Pana, że Mu ufam jeszcze,
Że mnie wciąż uzdrawia łaski swojej deszczem,
Błogosławcie Pana.

s. Maria Paula Siewak



powinnam być smutna, tak?
powinnam na policzkach mieć wyżłobione ślady po łzach
powinnam usta mieć spękane jak sucha ziemia od łkania
a włosy potargane od targania
paznokcie zgryzione przez zgryzotę
oczy wyblakłe przez tęsknotę
na sobie wór na ziemniaki dla pokuty
na stopach dziurawe, brudne buty
głos mi powinien drżeć i się łamać
i cała powinnam być złamana
...
a ja usta pomaduję nową pomadką
i uśmiecham się nadzwyczaj gładko
i wierzę, że przeznaczenie mnie nie minie
póki Boża Łaska we mnie płynie.

8.02.2009r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

teraz jestem tu

blox się zamyka. Więc przeniosłam całego bloga (niestety bez komentarzy*) tutaj. Ostatnio robiłam porządki i znalazłam mnóstwo starych notat...